Pozycjonowanie stron firmy, a strategia

2020-07-15

Podczas projektowania nowej lub przebudowy istniejącej witryny internetowej strategię optymalizacji dla wyszukiwarek należy sporządzić jak najwcześniej. Gdybyś korzystał z usług architekta, zapewne nie prosiłbyś go o dorysowanie instalacji elektrycznej czy sanitarnej już po zakończeniu prac nad projektem.


Pozycjonowanie stron firmy http://mateuszkozlowski.pl/, a optymalizacja


Podobnie jest w przypadku pozycjonowania witryn. Oczywiście zawsze można zburzyć jakąś ścianę lub zamienić miejscami sypialnię z łazienką, jednak jaki jest sens ponoszenia dodatkowych kosztów i robienia sobie kłopotów? Podobnie, dlaczego miałbyś dbać o możliwość odnajdywania Twojej witryny przez wyszukiwarki internetowe po za kończeniu prac, skoro możesz osiągnąć dużo większą skuteczność, włączając ten element do procesu planowania?


Jednym z największych błędów w świecie marketingu internetowego nie tylko w kontekście optymalizacji dla wyszukiwarek jest stosowanie zasady najpierw zbuduj witrynę, potem martw się o jej skuteczność w kontekście możliwości przeszukiwania i odnajdywania witryn.


Aby uniknąć kosztownych pomyłek (i konieczności powtarzania czynności zajmujących wiele tygodni), pozycjonowanie powinno być od samego początku częścią projektu witryny internetowej. Osoba odpowiedzialna za optymalizację powinna możliwie często spotykać się z projektantami, programistami i copywriterami, aby mieć pewność, że nawigacja, kod, tekst, struktura adresów URL, znaczniki, struktura stron, przekierowania i wiele innych elementów witryny jest tworzonych zgodnie z przyjętą strategią.


Oczywiście nie oznacza to, że optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych nie może pomóc w pozycjonowaniu już istniejących witryn. Przeciwnie optymalizacja dla wyszukiwarek jest integralną częścią utrzymywania każdej witryny internetowej, która ma być odnajdywana przez użytkowników.

Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018