Pozycjonowanie stron

2020-07-15

Nie zakładajcie z góry, że ludzie wiedzą, co mają robić. Umieszczajcie zawsze w swych ogłoszeniach jasne zaproszenie do działania, tak aby użytkownicy byli w stanie wykonać je bez dłuższego zastanawiania się.


Pozycjonowanie stron, a dbanie o najwyższą jakość usług

Dbajcie o jakość ogłoszenia. Jak przekonać użytkownika, że to, co oferujecie, jest tym, czego on właśnie szuka? Starajcie się umieszczać w swych ogłoszeniach słowa kluczowe w taki sposób, aby przekonać czytającego wasze ogłoszenie, że ono prezentuje właśnie to, czego on szukał, i że rozwiążecie jego problemy, jeżeli wskazuje się na pozycjonowanie stron http://mateuszkozlowski.pl/.


Dbajcie o jakość strony przeznaczenia. Co się stanie, jeśli użytkownik, który kliknął na ogłoszenie, wejdzie na stronę, która nie odpowiada jego wyszukiwaniu? Prawdopodobnie wyjdzie z niej, ale wasza firma już poniosła koszt kliknięcia. Umieśćcie na swej stronie „punkty zaczepienia” przekonujące użytkownika, że znajduje się na właściwym miejscu najlepiej nadają się do tego tytuły i obrazy.


Optymalizujcie landing page. Gdy użytkownik już kliknie i wejdzie na waszą witrynę internetową (na landing page), jesteście dopiero w połowie drogi. Waszym celem nie jest tylko wywołanie ruchu, ale także generowanie wartości. Testujcie i optymalizujcie swoją landing page, tak aby dany użytkownik przyniósł wam możliwie jak największą wartość, zwiększając w ten sposób współczynnik konwersji.


Nigdy nie przestajemy się uczyć i reklama online nie jest w tym zakresie wyjątkiem. Próbujcie ciągle nowych rzeczy i oceniajcie w całości uzyskane wyniki. Nauczcie się modyfikować ogłoszenia, strony landing page, słowa kluczowe w sposób zapewniający osiąganie waszych celów mniejszym kosztem i szybciej. Widzieliśmy już, że internet jest kanałem umożliwiającym wyśledzenie praktycznie wszystkiego, ale warto zatrzymać się na chwilę na konwersjach.

Obejrzyj nasze video

@ Copyright 2018